سیستم های جوی در کیش
نوشته شده توسط : mali

سیستم های جوی در کیش

سمت  وزش بادهای بر روی کیش شناخته شده میباشد . بادهای چیره کیش غالبا  بادهای غربی و جنوب غربی کشتی یونانی کیش هشتند . جهت بادها بیشتر  با زمان فصلهای گوناگون تغییر میکند . در روزهای گرم که روزها طولانی تر هستند سمت و سوی  بادهای جزیره جنوبی و در برخی موارد نیز جنوب غربی است ولی در  پائیزماه  و زمستان سمت و سوی  بادها شمال غربی و غربی میباشد . در میان  این ورزش ها در برخی موارد  بادهای شمالی و شرقی و بادهای دیگر هم جریان پیدا میکنند . از بادهای محلی کیش میشود  از باد شمال، باد نشتی، باد شرجی، باد شرقی و باد سهلی (  ساحلی ) ورزش های آبی کیش نام برد .

برای بررسی و مطالعه  سیستم های جوی، به خصوص جریان های افقی میبایستی  به موقعیت مکانی کیش در بین دو خشکی بزرگ فلات ایران و عربستان دقت کرد . در تابستان ها که آب و هوای ایران و عربستان گرم و داغ میگرد ، یک سیستم کم فشار حرارتی به نام سیستم کم فشار پاکستان یا خلیج فارس با دو مرکز، یکی روی پاکستان و دیگری روی خلیج فارس که در آن جریان پرفشار حریم حاره ای قزار دارد تولید قیمت تور کیش میشود . 

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: سیستم های جوی در کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش,درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: